HATAR VÄCKARKLOCKAN!

Tjena alla läsare!
Imorse upplevde jag det värsta på länge alltså! Jag gick och la mig vid 1-tiden igår kväll/natt, och då ställde jag klockan på 06:00 på morgonen och la telefonen på fönsterbläcket. Sen kändes det helt seriöst som om jag inte ens han lägga mig till rätta innan den JÄÄ*LA väckarklockan ringde!!! Jag trodde helt seriöst att det var någon som ringde mig mitt i natten, men shi fick jag!! Jag har aldrig varit med om det innan!!
Vad tycker ni om era älskade väckarklockor? Och ni som har en IPhone har ni något förslag på vilken signal man ska ha? För jag har den jää*la krigstutan man får ju hjärtinfarkt varje morgon :p!
Peace Out! Ha det bäst! Och glöm INTE kommentera :)<3


Kommentarer
Postat av: De du ;-)

Amen din gnällfis :-D gå och lägg dig tidigare så får du sova längre :p.

2012-02-06 @ 15:03:42
Postat av: jenny johansen

och ändå fick jag upp dig ur sängen!!!! de du e nog den värsta väckarklockan som finns eller???? MAMMAS RÖST RRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOBBBBBBBBBIIIIIIIIIIINNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!

2012-02-06 @ 19:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0