Yeeeeeeeeeeees!!!

Nu har det äntligen slöppt så glad jag blev när jag fck beskedet. Jag har blvit antagen till söderslätts fotbollsgymnasiums uttagningar till fotbollsklass, äntligen kommer allt bli bra igen jag har fått tillbaka glöden för fotboll. Nu får vi bara hoppas att det går bra på uttagningen oA-laget, F1 och F2. Det ser ljust ut för alla de tre lagen om inte jag har hört fel, om jag har gjort det får ni ursäkta mig (A). Eller jag måste prata lite till om fotbollen nu när jag har kommit in till uttagningarna så måste jag börja träna för fullt nu så alla som läser detta från min bowlingklubb tro inte att jag sviker er nu men det kommer förmodligen bli lite mer fotboll än bowling under den kommande tiden. Men jag ställer  upp så mycket jag kan det ska ni veta det har jag alltid gjort och kommer alltid att göra så länge jag spelar.

Ha det bra allihopa hoppas ni inte tyckte jag var egocentrisk i detta inlägget men var bara tvungen.

Peace Out (Y)

Kommentarer
Postat av: Calvin

Klart du ska sträcka på dig lite extra när du kommit in på det du sökt. Du får försöka kombinera så gott det går men att fotbollen kommer i första rummet framöver är väl rätt självklart, du är ju redan bowlingstjärna ;) Ha det gott och vi syns imorgon.

2009-03-27 @ 13:01:46
Postat av: Hightower

Du kan bli nästan lika bra som mig i målet med lite träning ;)



2009-03-27 @ 14:47:28
Postat av: Robin

Till:Hightower



Jag är redan bättre än vad du är;). Du har ingen chans mot mig:D

2009-03-27 @ 15:39:33
Postat av: Stickan

Grattis Robin

Med din träningsflit (om den är lika stor mella stolparna som på Bbanan) kommer du att gå långt. Tror inte heller du missar så mycket av bowlingen heller. et går säkert att kombinera. MEN frågan är om du inte har större framtid inom bowlingen?

Men det får ju tiden utvisa. Lycka till!

2009-03-27 @ 15:52:19
Postat av: Rl

2009-03-28 @ 02:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0