Mår inte alls bra:(

Igår va en riktigt kul dag, man chilla lite i skolan och tog det lugnt med polarna. Sen stack man hem så kom flickvännen efter någon timme av att bara ligga och glassa i soffan. När man hade myst en stund med flickvännen var det dags att dra till stan, för hon skulle köpa lite grejer. Sen träffade man kim, jessica och patrik i stan oxå. Så stack vi in på BK för att käka och vi satte oss där uppe,  och alltid när man är i stan med kim, jessica och patrik och flickvännen så är det kul. När jag och älsklingen hade beställt mat och skulle gå upp och sätta oss så hade redqan de andra satt sig. Och i början var det lugnt vi skrattade och sånt sen började spåra ur, Kim hämtadde sugrör och papper och börja skjuta papper på alla och då skulle inte jessica och patrik vara sämre så dom gjorde samma sak, haha det blev helt sjukt. Efter det gick vi ut på stan igen för att vänta på palle och hannes för att jag, palle och hannes skulle iväg och träna amerikansk fotboll.

När palle och hannes kom var det dags att sätta sig på bussen för att röra sig mot träningen. Det var bara sån prova på träning för oss men shiiit vad det var jobbigt, jag har tränat i hela mitt liv men det var fan det värsta jag någonsin varit med om.
Efteer träningen stack jag och älsklingen och palle till kockums för att träffa Schultz när han spelade hockey.
Jag och älsklingen blev skjutsade hem av Schullans bror sen och när vi kom hem så mådde jag så jävla dåligt så det knappt är sant. Mådde riktigt illa, visste inte riktigt vad jag skulle göra. Men tills slut gick vi och lade oss i sängen och där låg jag vaken hörde att älsklingen somnat, och när klockan var 00:10 sprang jag upp på toa och kräktes inte najs kan jag säga.
Har inte varit i skolan idag för  att det är bättre jag frisknar till helt innan jag går dit.


Hoppas man frisknar tills imorgon för att då är det tvåmanna tävling och familjefejden. Det kommer ju bli sjukt kul:D



Ha det bra alla läsare // Robin Johansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0