Läääängtar!!

Hej hej allihopa igen! Idag har jag spelat match och vi vann idag igen. Jag spelade inte så jättebra men det är sånt man får ta. Sen följde jag med D-laget till lund där dom skulle spela match, så att jag kunde peppa dom till en visst där med. Idag har man gjort slut med sin flickvän känns faktiskt bra, det är den enda gången jag har sagt så eftersom att det har inte varit alls bra och jag har tappat fler och fler känslor för den personen. Men men nu tänker ni säkert vad det var jag längtade till?

Jo så här är det!! Det första jag längtar till som fan det är till den 4 April då Malmö FF spelar sin första match i Allsvenskan i år mot BK Häcken borta "dessvärre lite tråkigare"!!

Och det andra jag längtar efter är till påsklovet då jag,Nerbring och Calle ska till Danmark för att spela en bowlingtävling där, jag tror det kommer att bli riktigt kul Vi får hoppas på det bästa.

Sen hände det som var det värsta som kunde ha hänt under denna helgen!!!!!!!!!!!! MANCHESTER UNITED har förlorat igen :'(. Jag vet inte vad jag ska säga.

Kommentera gärna om vad ni vill att jag ska skriva om.

Ha det bra allihopa, Peace Out Homies<3

Kommentarer
Postat av: Uffe

Heja Liverpool!!!!!!!!

2009-03-23 @ 12:18:48
Postat av: Nerbring

jadu robin, manchester united är inte bättre ;)haha heja CHELSEA!!

2009-03-23 @ 12:56:32
URL: http://juniornerbring.blogg.se/
Postat av: Calle

Ja United reser sig :) vænta bara till dom vinner Champions Leauge :)

2009-03-23 @ 14:10:55
Postat av: Anonym

You´ll never walk alone..... with LIVERPOOL!!!

2009-03-23 @ 14:17:45
URL: http://www.liverpoolfc.tv/
Postat av: Bella

HAHA ditt pucko, det står jag lääääängtar så trodde jag att det va något intressant men så va det bara till Mff =P Hehe. Men det va bra att du gjorde slut med henne när du började tappa känslor =D. Ha de gött !<3

2009-03-23 @ 19:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0