Fotboll & Bowling

Jag har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra med fotbollen. Jag vill spela fotboll och alla mina tränare och gamla tränare säger att jag har stor talang och stor potential att bli riktigt duktig som målvakt.

Jag tar gärna emot råd och annat positivt snack.

Sen har vi bowlingen som bara har gått bättre och bättre hela tiden. jag vet inte riktigt hur mkt jag ska satsa på det för jag vet inte hur duktig jag kan bli. Men det gäller att vara bestämd och just nu har jag bara som mål att ha riktigt kul när jag står på banorna. Vill tacka alla som har hjälpt mig inom bowlingen.


Ha det gött allihopa// Robin "Släggan" Johansen

Kommentarer
Postat av: Andreas Jangenmo

Kom på något du kan skriva om och inte skriv om dig själv, som mig, skriver både om mig själv & fotboll & hockey. Lixom blir bara långtråkigt om du skriver om ditt liv:/

2009-03-19 @ 12:51:55
URL: http://andreasjangenmo.blogspot.com
Postat av: krille

Andreas: Handlar inte en blogg om sitt liv och vad man gör med det? Sen är ju inte alla så superduktig som du...

2009-03-20 @ 00:39:03
Postat av: Till Krille/Andreas

Alltså inte för att vara så men jag har läst bloggar som bara är negativt hela tiden och det orkar man inte med

2009-03-20 @ 10:06:03
Postat av: Nilla

du skaaaaaaaaaaaaaalllllll fortsätta med fotbollen :P tycker jag... satsa på fotbollen för den har du hållt på med sedan du var 3 eller 4 år och du är duktig men låt bowlingen vara ett fritidsintresse... fotbollen kan man bli stort i men bowling... brukar du se i tidningarna eller höra på nyheterna om stora bowlare? neeeeej just det.... bowling är fortfarande inte stort iallafall inte i sverige.... du kommer väl ihåg att du lovat mig ett hur i spanien när du blir fotbollsproffs ;-) kram syrran

2009-03-20 @ 14:48:42
Postat av: Nerbring

Satsa på bowlingen. Till Nilla: Bowling kan man bli stor i, men det är inte så omtalat som fotboll är. Bowling är en växande sport och om 5 år minst, så kommer det vara stort, det är redan snack om att det ska bli en os sport. Sådeså hehe

2009-03-25 @ 14:43:53
URL: http://juniornerbring.blogg.se/
Postat av: Nerbring

Satsa på bowlingen, du har blivit riktigt duktig på kort tid. Och till Nilla: Bowling kan man bli stor i, lättare än fotboll faktiskt, men det är inte så omtalat som fotboll är, därför påstår du att man INTE kan bli stor i den sporten. Om 5 år kommer bowling vara stort, det är en växande sport. Och det är redan snack om att det ska bli en os sport. sådeså hehe

2009-03-25 @ 14:45:46
URL: http://juniornerbring.blogg.se/
Postat av: Nerbring

Satsa på bowlingen, du har blivit riktigt duktig på kort tid. Och till Nilla: Bowling kan man bli stor i, lättare än fotboll faktiskt, men det är inte så omtalat som fotboll är, därför påstår du att man INTE kan bli stor i den sporten. Om 5 år kommer bowling vara stort, det är en växande sport. Och det är redan snack om att det ska bli en os sport. sådeså hehe

2009-03-25 @ 14:46:18
URL: http://juniornerbring.blogg.se/
Postat av: Mackan

Du bestämmer själv hur du ska göra. Men du kan bli grymt duktig inom bowling, om du bara lär dej att få klotet att rulla rätt;)

2009-03-25 @ 23:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0