Spännande

Jaa allihopa idag är det upp till bevis. Idag ska jag på uttagning till Söderslätts fotbollsgymnasium i Trelleborg. Jag är lite nervös faktiskt på hur det ska gå. Men vi får ju hoppas på det bästa och så får vi hoppas att alla håller tummarna för mig:D.

Jag vet inte men denna helgen har varit riktigt riktigt kul, vi på gården har haft det riktigt trevligt och vårt A-lag i bowlingen gick upp i Elitserien grattis grabbar som spelade. Hoppas ni klarar er uppe i Elitserien oxå =D.

Jag har inte skrivit så mycket nu på senare dagar, hoppas att jag kan göra det nu den kommande tiden men jag vet inte, det återstår och se =D.

En annan sak oxå jag blir klar för min nya klubb idag, eller nya och nya det är en nygammal :P jag spelade här innan oxå men jag bytte klubb och sen kom tillbaka igen för att jag skulle kunna ha någon chans att komma in på Söderslätts fotbollsgymnasium.

Ha det bra alla och snälla kommentera det är kul att läsa era kommentarer.

// Peace And Love

Kommentarer
Postat av: nadja

Robin:D va bra du skriver :D

2009-05-01 @ 13:07:01
URL: http://nanadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0