Jaa så kan det gå!!

Jaa igår var en mycket trevlig och händelserik dag för min del, var med om massa grejer jag aldrig varit med om innan.

Vi kan ju börjar med att jag var med om att spela ett kval idag i bowling det har jag inte varit med om. Roligt som f*n var det oxå. Men det var nog tack vare mina med spelare, jag förstår inte även om jag spelar jätte dåligt så är dem framme och hejar på mig och det höjer en ju och då spelar man mycket bättre oxå när man är positiv. Så vill tacka alla spelare från igår för att ni hjälpte mig de stunderna de gick dåligt för mig.

Men nog om det och fram till matcherna nu. Första matchen gick det jätte bra för mig och min spelpartner speciellt, men det gick även bra för de andra tycker jag. Vi vann första matchen och jag och min spelpartner hamnade på samma poäng och blev matchbäst tillsammans mycket trevligt. Andra matchen gick det inte alls lika bra för mig haha men som sagt det kan man skoja om nu i efterhand när vi även vann den matchen och därmed är vidare till nästa kvalmatch. Bra jobbat alla gubbar och småpojkar ( räknar då in mig själv och Nerbring).

Innan vi stack till löddeköping där matcherna spelades så hade jag och en i laget suttit och funderat ut hur vi skulle göra för att jag skulle hinna till IDOL, och då kom vi fram till att vi vinner första matchen på vilket sätt som helst och sen vinner vi andra matchen på bara två serier, men det sket sig vi fick spela tre serier i andra matchen innan matchen var över.

MEN
sådan tur va att jag hade inte haft koll på klockan så vi åkte raka vägen in till Malmö lämnade bowlingkloten och Nerbring och sen körde vi och lämn mig vid idoluttagningarna i Folkets Park. Sen fick jag stå i kö där i en och en halvtimme mycket kortare tid än de flesta fick så där, och när jag väl kommer in så får jag stå och vänta ytterligare för att min pappa skulle komma för att godkänna att jag fick va med för att jag är under 18. Så när han väl kom skrev han under pappret och så gick jag och mina polare in och då va klockan ungefär vid halv fyra. Vi satt och vänta och jag övade lite och så och timmar sprang förbi med stormsteg och till slut var det min tur att  bli uppropad ungefär vid åtta tiden, när jag kommer in till juryn med fem andra och alla fem har sjungit så säger de till oss att de har skickat iväg för många redan och att de tyvärr inte kan skicka iväg fler till den riktiga juryn. Då tänkte jag bara snälla för fan släng ut någon av dom som sjunger så jävla dåligt och skämmer ut sig men ändå går vidare för att det ska va kul program att titta på och släpp in oss som verkligen kan sjunga.

Men men det var som jag sa detta var bara ett test för att se vilken nivå jag ligger på så att jag kan öva till nästa år och vara seriös.

Tack för att ni läser min blogg!!! Kommentera gärna.

Peace out vänner!!!

Kommentarer
Postat av: Nerbring

Hehe , räknar du oss som småungar? haha, men kul var det!

2009-04-20 @ 01:10:40
URL: http://juniornerbring.blogg.se/
Postat av: Mathias

Du tar dom nästa år Robin, kääämpa! :)

2009-04-20 @ 21:08:59
Postat av: anonym

Fan du kan ju inte sjunga

2009-05-27 @ 10:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0