Fy fan vad kul :D!!

Heejsan alla läsare återigen! Jag tänkte att det var på tiden att uppdatera bloggen nu haha. Och nu har jag ju faktiskt något att skriva om, jag trodde inte att jag hade det men jag har ju kommit på mig själv att jag har ju det.
Idag ska jag skriva om hela föregående veckan som handlade nästintill bara om bowling men det vet ju alla att det gillar jag. Och jag gillade speciellt det förra veckan för att då var det ju European Youth Championship!! Så kul vi hade det, man lärde känna nya folk. I slutet av veckan alltså i söndags så var det en bankett (avslutning) av hela EM:et med lite mat och mycket dans och så. Sen följde man med till hotellet och fortsatte festa där :D.


Riktigt skoj!!! Ska förmodligen sticka till Frankrike nästa år för att inte missa det.


Pussar och Kramar alliopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0