Frågetecken?

Jaa jag vet inte om ni som läser bloggen undrade hur det gick på min träning efter två månaders uppehåll, nu behöver ni inte undra längre i så fall. Det blev ingen träning, jag var inte välkommen att träna, jag fick inte träna, det är den enda klubben som har sagt det till mig att jag inte får träna. Jaja jag vet inte vad jag ska göra jag är lika stora frågetecken som någon annan men jag ska iaf träna med heleneholm på måndag, jag får ju försöka ta A-lagsplatsen där istället det är ju trots allt i samma serie och sen får vi försöka vinna över EFF fatta vad sköönt det hade varit då när dom stått och sagt till mig att jag inte fick träna med dom.
Nu är det inte långt kvar till Idol heller, Vem är det som ska med mig dit? Det var en hel del kompisar som skulle dit och sjunga visste inte att jag hade så många kompisar som kunde sjunga :D. Det är underbart att vi endå är så många för då kan vi peppa varandra och så får jag hoppas att någon av oss vinner hela skiten det hade varit sjukt kul :D.

MALMÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ FF fan vad skönt att dom vann igår. Vilket nyförvärv dom köpte Miljan Mutavdzic äntligen har nyförvärven varit till någon nytta :D. Och nu får jag bara hoppas att jag kan få tag på någon biljett till hemma matchen den 13:de för det hade varit sjukt skoj att vara på hemmapremiären på den nya arenan.
Orkar inte skriva mer nu.

Peace Out!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0