Äntligen!

Idag bli det äntligen att komma tillbaka till fotbolssträningen efter 2 månader utan. Det känns skönt, men det som är frågetecknet är hur länge jag orkar på träningen haha. Men det får vi se när jag är där förhoppningsvis klarar jag hela träningen och det går bra. Jag har fått reda på att det har kommit dit en riktigt bra målvakt, och det var faktiskt en junior som sa det till mig och ville att jag skulle börja träna med dom istället, mitt svar till den killen var att varför ska jag börja träna med er när det har kommit dit en riktigt bra målvakt, om jag inte tar an utmaningarna hur ska jag då utvecklas om jag inte får någon konkurens. Vi två målvakter kan ju hjälpa varandra med saker som den andra kanske inte är bra på, så blir vi båda två bättre målvakter. Och det behövs många bra målvakter i Sverige för det finns inte så många.

En annan sak som är riktigt sköönt är att Wilton nu är klar för Malmö FF så nu kommer Malmö FF bli farliga se upp för oss i år Allsvenskan för på lördag börjar maskinerna :D.

Det var allt för denna gången. Tack till alla som läser bloggen:D

Peace Out!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0